Dior (Remix) [feat. Michael Jackson]
3,312,560
Reddit
Billie Jean Billie Jean
--------------
IG: @tik1800_
Twitter: @Tik_Official_
--------------
Like And Subscribe
--------------
𝗧𝗶𝗸

Kommentteja
  • Elsi Silva
    Elsi Silva

    Mj nailed it 🔥🔥🔥💗

  • itz.just.maurii 💕
    itz.just.maurii 💕

    This was low key dope ngl 🔥

  • CJ Романович
    CJ Романович

    вы тупые что ли? Майклджексон умер так-то)))

  • Mevlut Bekci
    Mevlut Bekci

    WE WANT IT ON SPOTIFYYYYYYYYYY

  • DJ DAT KIDD
    DJ DAT KIDD

    If Michael was alive he would be a great fit on a drill beat fr fr

  • Lemon Lotus
    Lemon Lotus

    Pop smoke sounds awful sheesh

  • Lux Lux
    Lux Lux

    Make more, you're so good

  • Beverly George
    Beverly George

    ❤️🔥❤️🔥❤️🔥🎶🎶🎶🎶🎶🎶

  • Anubys Seven
    Anubys Seven

    the king of pop smoke

  • Deng Ayei
    Deng Ayei

    Corinthians 13: 4-7 “Love is patient, love is kind. It does not envy, it does not boast, it is not proud. It does not dishonor others, it is not self-seeking, it is not easily angered, it keeps no record of wrongs. Love does not delight in evil but rejoices with the truth.It always protects, always trusts, always hopes, always perseveres.”

  • Logan Lambert
    Logan Lambert

    insaneeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Vaggelis Vosikas
    Vaggelis Vosikas

    She like the way i HEEE HEEEEE

  • Ndelemani
    Ndelemani

    Wtf is this🤦🏾‍♂️

  • Łukasz Ochojski
    Łukasz Ochojski

    I sorry but MJ's voice sounds lit on any beat. The man suits every genre he a bad ass

  • BL4ZED
    BL4ZED

    Dis fit so well

  • fadil le bg toure
    fadil le bg toure

    A like you pop smok

  • fadil le bg toure
    fadil le bg toure

    Yo my frech

  • Nigga Grapes 4K UHD
    Nigga Grapes 4K UHD

    I'm kinda disappointed that it took pretty long til it got Micheal Jackson's part(s). But this is 🔥 anyway.

  • Igli Troka
    Igli Troka

    the duo i didnt know i needed, goddamm

  • Aphelele Ncube
    Aphelele Ncube

    What if they actually spitting this in heaven (clean version) R.I.P MJ nd PS

  • C.S WORLD
    C.S WORLD

    I don't know where Micheal would have been now i don't know if he repented?😥 . Anyway when i reach their

    • Bayern München unofficial
      Bayern München unofficial

      Repented?

  • Rafael
    Rafael

    Sehr Lebendiges Duo

  • nathalie PEMBELE MATETA
    nathalie PEMBELE MATETA

    Pop smocks & Michael Jackson 🤴🤝👦😎

  • Joseph Hernandez
    Joseph Hernandez

    This shit bad ass would of been hogh in air this shit would be amazing 🤩

  • るいじんえん
    るいじんえん

    やばァ〜 すげぇ

  • mike johnson
    mike johnson

    Damn God where you find this at 💫🔷🏁

  • Mihai 17
    Mihai 17

    R.i.p. Mj and Pop Smoke🐐🐐🐐🔥🔥🔥

  • YaboiWill
    YaboiWill

    something like this needs to happen irl without someone having to do it themselves cause this is fire #make it happen irl

  • Александр Зыков
    Александр Зыков

    Бля лучше бы с Егором шипом сделали меш ап

  • Player Carla
    Player Carla

    WATH😂😂😂

  • gamerguy_ 2228
    gamerguy_ 2228

    2 legends gone 🥺

  • Leigh Samuels
    Leigh Samuels

    Bumbaclart 🔥🔥🔥🤣🤣

  • Tauan Barretto's
    Tauan Barretto's

    very fuck man ❤️❤️

  • Moisey[Toxi-Beats-Production]
    Moisey[Toxi-Beats-Production]

    Two legends on the beat

  • Ryū
    Ryū

    In Heavean :

  • Dayle Harper
    Dayle Harper

    This 🔥

  • Georges Ohanyan
    Georges Ohanyan

    💯 % ReMiX DJ 🎧👏

  • Tizi
    Tizi

    Kepp it up man. Maybe try to keep the audio lines as volume close as possible and michael was a bit off beat but yeah good idea :)

  • GIANNIS ANTETOKOUNMPO 34
    GIANNIS ANTETOKOUNMPO 34

    Pop smoke and mj get your ass down here from heaven and start making music together

  • Taiwo Oseni
    Taiwo Oseni

    Dior (Remix) [feat. Michael Jackson]

  • Adrian Scholz
    Adrian Scholz

    Who the fuck put Michel jackson in the freezer

  • Rick Vismale
    Rick Vismale

    Petition to get MJ and popsmoke back to earth 👇🏽👇🏽

  • MJ L
    MJ L

    They're both dead.😔

  • TheFamBoi
    TheFamBoi

    2:15 is MJ'S Verse

  • Ness
    Ness

    SPOTIFY PLS

  • exo is back!
    exo is back!

    Damn🔥🔥🔥🔥

  • The Almighty52
    The Almighty52

    JAJAJAJ RE FALOPA PERO ME GUSTA

  • Adrian Plays
    Adrian Plays

    Fire

  • Dragon ball short
    Dragon ball short

    I miss you mechael Jackson

  • Abdelhamid Kouici
    Abdelhamid Kouici

    michel jackson pop smok waaaaaaaaaaaaaaaaaa un duo parfais si il ne serai pas mort rip

  • Juwon Owolabi
    Juwon Owolabi

    RIP Both

  • ты лох
    ты лох

    He’s alive!!!

  • Taya Wilson
    Taya Wilson

    🔥😂

  • Baris The gamer
    Baris The gamer

    Spotify?

  • jonathan ishimwe
    jonathan ishimwe

    wonderfull how did you do to make the Michael part??

  • Cornel Maracine
    Cornel Maracine

    Michael Jackson starts playing at 2:12 for those who don't have time to listen to the whole song

  • Jazariah Gibson
    Jazariah Gibson

    Billy Dior

  • Magic X 43
    Magic X 43

    They both have the same last name so this remix perfect

    • exo is back!
      exo is back!

      And They both killed

  • Khapri Simon
    Khapri Simon

    Heaven World Premiere.

  • Matt Rogers
    Matt Rogers

    Theres so many ways to make this dope. Like the below comment with the micheal jackson woo. Also when he says Billie Jean Billie Jean. Hardddd.

  • Desroches Dave
    Desroches Dave

    2:15

  • Theo GS
    Theo GS

    Curtis Jackson and Michael Jackson 🔥🔥

  • Hakan Er
    Hakan Er

    Helal Olsun 🇹🇷🤌👍💪🤙

  • Hraheem
    Hraheem

    What's this label "DIOREDHeaven?

  • Hraheem
    Hraheem

    OMG!!!!!!!!!!!!!!!! THIS SHIIT FIREEE

  • Eminem
    Eminem

    2:14 the reason why your here. thank me later

  • Javier Diaz
    Javier Diaz

    😈😈😈😈😈😈😈😈😈👿😈😈😈👿🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥👹💤💤💤💤💤💤💤🌉

  • jomel 191
    jomel 191

    😁😁😁

  • jyair cabiness
    jyair cabiness

    R.i.p pop smoke and micheal Jackson forever missed and not forgotten

  • PerFEKH Lady’s
    PerFEKH Lady’s

    ❤️❤️❤️❤️❤️💃💃🙏🇬🇦🤧❤️🥺

  • Dawid
    Dawid

    Gen Z will think its actual

    • Yombo
      Yombo

      Don't generalize

  • OttoSNPER
    OttoSNPER

    WOO JACKSON

  • dIzZy P
    dIzZy P

    @2:05 "OW!"

  • Jay Jay
    Jay Jay

    They should meet and make bars

  • Taylo COOK ANOTHER ONE
    Taylo COOK ANOTHER ONE

    😎💯💯💯💯

  • jason frodge
    jason frodge

    Good goodgood

  • Xams
    Xams

    Biliie Jean Billie Jean

  • Alonso Guaye.
    Alonso Guaye.

    Hhhhh😄😄😄😄😄

  • god of war
    god of war

    I dunk on my lil bro in basket ball as soon the first beat drop I dunk on him smooth

  • dolivia _00
    dolivia _00

    If Michael was alive he would gladly feature with some of these new artist today, this dude was ready but his life was cut short…….just listen to Chicago on his last album xscape

  • Spazarella Poet
    Spazarella Poet

    Can't stay still just gotta sway and jig 2 pop energy

  • Shanika Conley
    Shanika Conley

    R.I.P to pop smoke and MICHAEL Jack

  • llegemos a 1 million para comprarme una moto
    llegemos a 1 million para comprarme una moto

    Lo que le hacen al patron 🤣🤣

  • Spida Murda
    Spida Murda

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • AllAbouts
    AllAbouts

    Micheal in the background be like " no no no!! "🤣🤣🤣🤣🤣

  • FFN Cashout
    FFN Cashout

    This go hard

  • Akbenji5000
    Akbenji5000

    2:49 that part oooo

  • umeir
    umeir

    they dead lol

    • Hay. Y
      Hay. Y

      @Draya Return *Damn*

    • Marvin Sandoval-Hernandez
      Marvin Sandoval-Hernandez

      @Draya Return damn

    • Draya Return
      Draya Return

      just like your channel

  • Emmanuel Okoye
    Emmanuel Okoye

    Daamnnnnnnn this one is fire bruvvvv🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • Jordan Yao
    Jordan Yao

    Un feat mortel

  • Njabulo Magudulela
    Njabulo Magudulela

    Dior remix[feat. Michael Jackson] legendary edition

  • Verti
    Verti

    Ma grandpa is crip walkin to this

  • Akbenji5000
    Akbenji5000

    MJ and pop smoke make a great duo since pop mention’s Billie Jean

  • Leivitti Farias
    Leivitti Farias

    BR 🇧🇷🇧🇷

  • Derek Mayers-Louther
    Derek Mayers-Louther

    Pop and Mike need to come back up here and drop a banger

  • Mx race
    Mx race

    Imagine Michael and pop smoke actually made this song together

  • Monde Ncube
    Monde Ncube

    🔥🔥🔥🔥

  • LowQualityShaco
    LowQualityShaco

    Michael Jackson ruined it :/

    • Cesar L
      Cesar L

      what you on dude

  • Sir_Jarvis253
    Sir_Jarvis253

    Yall niggaz is cold for this lol... Yeah real shit get it mike

  • Cobe SSG
    Cobe SSG

    What the hell

Seuraava