Internet Money - His & Hers ft. Don Toliver, Lil Uzi Vert & Gunna (Directed by Cole Bennett)
17,902,827
Reddit
Lyrical Lemonade Presents

Internet Money - His \u0026 Hers (feat. Don Toliver, Lil Uzi Vert \u0026 Gunna)
internetmoney.lnk.to/hisandhers

Internet Money Socials:
instagram.com/internetmoneyrec...
twitter.com/internetmoneyrecords

Directed \u0026 Edited by: Cole Bennett
VFX \u0026 Coloring: Scissor Films
Animation: Kyle Parnell
His \u0026 Hers Windows Logo Design: George Hammond

1st AD: Erik Mateo
2nd AD: Deighton McKoy
DP: Parris Stewart
1st AC: Nolan Maloney
2nd AC: Brian Giallorenzo
Steadicam: Kyle Fasanella

Casting: Mill Ticket Entertainment
Lemonade Girl: Alexis Harris
SFX Makeup Artist: Jessica Jimenez
Production Design: Fusina Designs
Art Coordinator: Rashi Jain
Set Dresser: Andrew Caso
Set Dresser: Carlos Hernandez
Gaffer: Frank Florencio
Key Grip : Braulio Moz

Executive Producer: Sal Tarantino
Producer: Omar Reynoso
Production Manager: Toni Sudimac
Production Coordinator: Joel Collado
Associate Producer: Jake Millan
COVID Officer: Akeem Turner

--

Official Channel of Lyrical Lemonade

Subscribe for updates on music videos, interviews, performance videos, etc.

Lyrical Lemonade's Hot 25 Spotify Playlist:
open.spotify.com/user/gh3vdz7...

Lyrical Lemonade Socials:

twitter.com/lyricalemonade
instagram.com/lyricalemonade
facebook.com/lyricalemonade
www.lyricallemonade.com


Cole Bennett Socials:

twitter.com/_colebennett_
instagram.com/_colebennett_

LENNY ~ a hidden character representing happiness \u0026 good energy
instagram.com/lenny

Kommentteja
  • lawn Norris
    lawn Norris

    WHICH ON IS DON TOLIVER BECAUSE IM CONFUSED

  • XxAquzzxX-
    XxAquzzxX-

    Don Oliver sounds so good he sounds likes he is gonna be better the uzi and gunna

  • Angkor Hanse
    Angkor Hanse

    This song is a vibe lmao

  • Desmond Johnson
    Desmond Johnson

    This or lemonade 😂which better

  • ꧁☆ḟäḳë ḟṛïëṅḋṡ☆꧂
    ꧁☆ḟäḳë ḟṛïëṅḋṡ☆꧂

    I didnt know if he was this person called Don Toliver😂

  • Bofelo Shaun
    Bofelo Shaun

    Smoke to this one

  • JAYABAL freak- Gaming
    JAYABAL freak- Gaming

    What l pop out its a blicky ...is so Goooood 😍🔥

  • Rhendro Velarde Samson
    Rhendro Velarde Samson

    0:32 The Gun Hits The Beat 🔥😂

  • Brandin Schwartz
    Brandin Schwartz

    Incredible. fucking incredible.

  • shemar lawrence
    shemar lawrence

    Intro: Don Toliver] Ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh, ooh Ooh-ooh, ooh-ooh, ooh Yeah, yeah, yeah (Ooh) [Chorus: Don Toliver] Baby, hit that back and burp Then pour a four of purp' You got his and hers Toolie in that Birkin Close the window curtains (Curtains) Right up in your skirt (Skirt) Take off, hit the curve (Curve) Toolie in that Birkin [Post-Chorus: Don Toliver] When I pop out, it's a blicky We roll up, we roll up sticky The other bitches, they be shifty I pay for my shit, ain't shit free Take some time (Hee, hee) I know how I get when I make that mine Shawty, I break that spine [Verse 1: Don Toliver] Roll that dice No covers, sex on ice (Yeah, yeah) Ain't no lock and key Just beep, beep, beep up in my Jeep Baby, take off the belt of the seat Touch-free, I brought somе ones Shawty have fun with funds Tongue out on camеra Stretchin' out that Saint Laurent She brought two friends, twin-twins

  • Jordin Ebright
    Jordin Ebright

    Don’s melodies are fucking insane, Gunna on his game with the flow. And UZI ON THE MOON👽🪐🚀

  • GamingWithDarkerwolf
    GamingWithDarkerwolf

    I like this song becuase it puts me in a good and driving mood. Anyone else have a dodge charger

  • Its Koolen
    Its Koolen

    2:39 when the autotune is on and she moans

  • Tishabaybee Truizme
    Tishabaybee Truizme

    This hits “ collab a vibe “ puts me in daT mooD 💯❤️💋🔥😻

  • David Izekor
    David Izekor

    dsfs

  • Mechkanism
    Mechkanism

    The reunite of Day 26 😝

  • Aggelos Katsiaounis
    Aggelos Katsiaounis

    This song is so underated

  • Japhet Panes
    Japhet Panes

    0:47 the best part from tiktok LOL

    • Reyonfire
      Reyonfire

      LOL

  • JvlxsLOL
    JvlxsLOL

    I love this song so much

  • Anaya Bhalerao
    Anaya Bhalerao

    I am addicted to this song

  • Princessa P
    Princessa P

    What a good lil tune

  • j j69
    j j69

    No Unnecessary Half naked girls, just good music and good visuals 💯🔥

  • Jxzzy -Avurectz
    Jxzzy -Avurectz

    Omg where’s Lenny guys?

  • DanyTara
    DanyTara

    Originale clip by lyrical lemonade internet money IS FASINLY

  • Tim Chetambe
    Tim Chetambe

    Who here after uzi bought a planet

  • Tredda Boii
    Tredda Boii

    Lil uzi verse is the best, let’s be honest here🤟

  • Kayla Jackson
    Kayla Jackson

    😁😁😁😁😁😁😌😁😁😁😌😌😌😌😌😌😌🤞🏽🥵🥵🥵🥵🥵🥶🥶 this is my favorite s

  • Orbi 65
    Orbi 65

    fire

  • Dipendra Ghimire
    Dipendra Ghimire

    lil Uzi:you are all going to hell everyone:nooooooooooo

  • YeloGlow
    YeloGlow

    Tik tok ruined this song for me

  • Your Dad
    Your Dad

    Travis raised you right don

  • Atti Backyard Dirt Jumps
    Atti Backyard Dirt Jumps

    All the high pitched rappers in this is 🔥

  • Bluez
    Bluez

    Don Toliver is the Internet Money sound.

  • Jhon More
    Jhon More

    It all makes sense now that uzi was on a planet

  • MMAF444
    MMAF444

    The best ❤️ From 🇹🇱

  • tangmank
    tangmank

    Have to say, uzi really feeling himself here lmao..he swagging his ass out here

  • Henry Redeker
    Henry Redeker

    Here before lil uzi left this world🙁😕🌍we love you ❤️

  • Henry Redeker
    Henry Redeker

    I'm here before he left this world🌍😕😞

  • Miraç Sina CAN
    Miraç Sina CAN

    uzi actually shows in this movie that he will buy a planet

  • Black Shadow
    Black Shadow

    🔥🔥🔥

  • Johnnie Brigante
    Johnnie Brigante

    Yo first minute I looked at the computer screen when it got closer to Don Toliver I saw Lenny as a computer window

  • Dominic Lee
    Dominic Lee

    Uzi already been to his planet

  • JuiceWRLD999
    JuiceWRLD999

    Gunna is really underrated

  • AwkwardBlackGal
    AwkwardBlackGal

    Idk what the 1st guy is saying but (shawty I break that spine) everytime someone plays this song I love it.

  • ceje staton
    ceje staton

    Anyone see Uzi throw up the Illuminati @3.18-3.21?

  • Simplygxia
    Simplygxia

    Roses are red Violets are blue U scroll thru the comments for this 00:47

  • Raul0x
    Raul0x

    😵⚡⚡⚡

  • Kody Thompson
    Kody Thompson

    What’s up that girl

  • ALEATÓRIO
    ALEATÓRIO

    🖤

  • RT3
    RT3

    fibill.info/nick/videot/1X1rcmGkh4mSbYM

  • Sharon Renny
    Sharon Renny

    Trending now in instagram !!

  • Tom Sempiternal
    Tom Sempiternal

    Shorty have fun with funds

  • MC the Great
    MC the Great

    FYEEE

  • Timothy Strong
    Timothy Strong

    wow

  • Cheryl Roberts
    Cheryl Roberts

    I most definitely keep this on repeat

  • LENOVO BURRITO
    LENOVO BURRITO

    0:07 who gave thee simpsons a computer

  • Lendon Tesorero
    Lendon Tesorero

    fan facts uzi is the first human legally buy a planet

    • Lendon Tesorero
      Lendon Tesorero

      Oh

  • Arya Arung Samodera
    Arya Arung Samodera

    I'm addicted to

  • HighRizeBeatz
    HighRizeBeatz

    Can't lie... Don T is cold! 🥶

  • William Putra
    William Putra

    gua nungguin klakson mobil

  • JC
    JC

    Not as good as my music

  • Huncho TV
    Huncho TV

    Don toliver's voice🔥🔥

  • skor graffiti
    skor graffiti

    Watching on shrooms hits different

  • Jorgito Contreras
    Jorgito Contreras

    So damn good

  • Pepe Díaz de Rada
    Pepe Díaz de Rada

    Rola

  • Nebula_89
    Nebula_89

    Bro the leak to this song was SOO much better, i don’t understand why they slowed it down, it’s called birkin on SoundCloud

  • Hunter TA
    Hunter TA

    Who’s here after uzi bought a planet

  • Kashyap Manjeshwar
    Kashyap Manjeshwar

    LEGEND WAIT FOR IT DARY...LEGENDARYYYYYY 😍

  • poor
    poor

    happy that i knew this song before tiktok took it over

  • Soul MASTERS
    Soul MASTERS

    i love this song sooo much

  • Muhammad twix
    Muhammad twix

    thanks terra ♥️

  • braulio alanix
    braulio alanix

    Uzis features been half assed recently, he could do way better, still a fire song tho

  • Goodxdays
    Goodxdays

    I love this! The uzi part and everything!

  • ♿ angelo 🥶
    ♿ angelo 🥶

    Im bored af lol R. R. I. R. I. P. R. I. P. J R. I. P. Ju R. I. P. Jui R. I. P. Juic R. I. P. Juice R. I. P. Juice W R. I. P. Juice WR R. I. P. Juice WRL R. I. P. Juice WRLD R. I. P. Juice WRL R. I. P. Juice WR R. I. P. Juice W R. I. P. Juice R. I. P. Juic R. I. P Jui R. I. P. Ju R. I. P J R. I. P R. I. R.

  • Jannick Löscher
    Jannick Löscher

    don toliver is underrated

  • Lana Radojcic
    Lana Radojcic

    good song

  • RickTM
    RickTM

    This is such a vibe bro😩

  • AKSHAT RAWAT
    AKSHAT RAWAT

    .

  • Stelios Grigoriadis
    Stelios Grigoriadis

    Summer banger🌊®️

  • Owen Gondwe
    Owen Gondwe

    Hi

  • Prettyluh Kaylaa
    Prettyluh Kaylaa

    I love this

  • OMIM
    OMIM

    0:12 had to pause them windows effects are mad cool

  • Keegan Williams
    Keegan Williams

    Uzi just vining on the moon 😂

  • Emir Ali
    Emir Ali

    Dope dope dope...... ♥️♥️

  • Emir Ali
    Emir Ali

    Dope dope dope...... ♥️♥️

  • Auxy¿
    Auxy¿

    I have literally listen to this song 74 times in an hour

  • Júlia Lilian
    Júlia Lilian

    Brasileiros marquem presença 👇🇧🇷

  • unkzz
    unkzz

    0:32

  • unkzz
    unkzz

    0:16

  • Uduakabasi Akpabio
    Uduakabasi Akpabio

    Looks like the same woods in the “Chanel” video

  • David Adrian Sandor
    David Adrian Sandor

    It's very chill😌

  • Ghassan Alqazzaz
    Ghassan Alqazzaz

    Could someone please explain what is meant by "imma break that spine" and "then imma break your ribs" ?

Seuraava